Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. július 31., szerda

Kávés gyümölcsjégkrém házilag

A forró nyári napok elengedhetetlen fogása a fagyi, vagy jégkrém...nekem személy szerint teljesen mindegy, csak édes és hűvös legyen...

De legyen szó akár fagyiról, vagy jégkrémről, sajnos mindegyiket horror áron árulják újabban, ezért döntöttem úgy, hogy magam fogok készíteni, hogy egész nyáron a hétköznapok része lehessen, és nem csak a gyerekeknek...

Így jóval költséghatékonyabb, arról nem beszélve, hogy saját magam találhatok ki finomabbnál finomabb összeállításokat.

A joghurt alapösszetevő, most éppen ananászosat találtam a hűtőben, és mivel tombol a barack szezon, egyértelmű, hogy a gyümölcs őszibarack lett, és mivel épp kávézni készültem, hirtelen ötlettől vezérelve beleöntöttem egy kiskanállal.

Így született meg a mai jégkrémünk...

Hozzávalók:

1 doboz ananászos joghurt
3 db őszibarack
1 kávéskanál presszó kávé

6 db-os jégkrémforma ( IKEÁ-ban kapható)

Elkészítése:

A hozzávalókat botmixerrel összeturmixoljuk, beleöntjük a formákba, és már mehet is a fagyra...csak győzzük kivárni, amíg megfagy....:-)




Nincsenek megjegyzések: