Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. augusztus 15., csütörtök

Mozzarellás tonhal saláta cukkini fasírttal

Tavaly nyáron lelkesedtem be nagyon erre a salátára...az úgy kezdődött, hogy először csak mozzarellát fűszereztem be, majd locsoltam meg egy kis olajjal és citrommal, aztán gondoltam egyet, és hozzátettem paradicsomot, majd találtam itthon egy tonhal konzervet is, de ha tonhal, akkor az oliva bogyó sem maradhat ki....és így szépen sorban nyár végére összeállt a végleges recept...:-)

A cukkini fasírtot ugyanúgy készítettem, mint a patisszonból, úgyhogy ennek nem szentelnék külön posztot, együtt ezzel a salátával azonban nagyon kiegészítik egymást.

Hozzávalók:

1 doboz tonhal konzerv
4-5 szem koktél paradicsom
1 zacskó mozarella sajt
8-10 szem oliva bogyó(ha van...nekem most nincs, de azzal az igazi)
Kedvés oliva olaj
1 citrom leve
Csipet só
Pizza fűszer

Elkészítése:

A mozarellát összevágjuk, befűszerezzük, hozzákeverjük a tonhalat, a cikkekre vágott paradicsomot, és az oliva bogyót....meglocsoljuk oliva olajjal és a citrom levével.

Hűtőben pihentetjük, hogy összeérjenek az ízek...


Nincsenek megjegyzések: