Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. augusztus 13., kedd

Paradicsom leves betűtésztával

Sokaknak a betűtésztás paradicsom levesről az első emlékképe az iskolai menza....köztük nekem is, de valahogy nincsenek negatív élményeim erről...:-) 

A paradicsom leves nálunk a "last minute" levesek táborának oszlopos tagja, mivel gyorsan megvan, mindenki szereti, viszonylag gyakran az asztalra kerülő leves.

Sokfelé különféle verziókban készítik, én két variációban kóstoltam, az édes, illetve az erős változatát....mindkettő nagyon ízlett, de szívesen kóstolnék általam eddig nem ismert módon elkészített paradicsom levest is...:-) nyitott vagyok az újdonságok felé...:-) 

Most, mivel óvoda szünet van, és a kislányom is itthon ebédel, az édes változatát főzöm, az erőset majd akkor, ha ő oviban lesz...:-) 

Hozzávalók:

500 g paradicsom püré
4 evőkanál étolaj
1 púpos evőkanál liszt
1 liter víz
Csipet só
Ízlés szerint cukor
2 marék betűtészta

Elkészítése:

Először rántást készítünk....a felhevített olajba csipet sót teszünk, majd belekeverjük a lisztet, pirítjuk picit, majd beleöntjük a paradicsom pürét. Felöntjük a vízzel, ízlés szerinti mennyiségű cukorral édesítjük...nekem akkor ízlik ez a fajta paradicsom leves igazán, ha jó édes....:-)

Forrásig főzzük, majd beledobjuk a betűtésztát. Ha megpuhult a tészta, már el is készült a levesünk...:-)


Nincsenek megjegyzések: