Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. augusztus 14., szerda

Tojásos patisszon lecsó füstölt virsli karikákkal

A nagymamám mesélt a patisszon elkészítésének ezen formájáról....azt hiszem, mondanom sem kell, hogy azonnal felkeltette az érdeklődésemet, úgy gondoltam, hogy mivel a lecsót szeretem, a patisszont szeretem....együtt sem lehet rossz....aztán az is eszembe jutott, miután megkóstoltam, és magam is tapasztaltam, hogy valóban óriási ez az étel, és nemcsak, hogy óriási, de hogy a gazdaságossági oldalról is nézzem, olcsóbb is, mintha csupa paprikából készülne.

Hozzávalók:

1 patisszon
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
3 paradicsom
4 tv paprika(lehet helyette erős is fanatikusoknak)
3 cseresznye paprika szeletelve (elmaradhat)
1 csapott evőkanál őrölt piros paprika
2 tojás
3 db virsli
Kevés olaj
Só, vegeta ízlés szerint

Elkészítése:

A kockára vágott vöröshagymát kevés olajon megpirítunk, hozzáadjuk a felkockázott patisszont, a szeletelt paprikákat, paradicsomokat, és addig pároljuk, amíg levet ereszt. Hozzáadjuk az őrölt paprikát, és takarék lángon puhára főzzük a zöldségeket. Amikor már majdnem megpuhult, belekarikázzuk a virslit, majd a felvert tojásokat. Addig főzzük, amíg a tojás is megfő.


Nincsenek megjegyzések: