Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. augusztus 13., kedd

Zöldborsó főzelék sült virslivel

Az a fajta kaja, amit egy módon lehet tökéletesen elkészíteni a családnak, mégpedig úgy, hogy annyi félét gyártok, ahányan vagyunk, merthogy mindenki másképp szeretné...ezért aztán három variáció van, vagy nem főzök borsófőzeléket, vagy többféle változatban is, ha nagyon ráérek....vagy pedig szocializálódás van: egy módon készítem, és aki éhes, az megeszi...:-) 

Én világ életemben ezt a paprikás fajtát főztem, most sem lesz ez másképp...:-) 

Hozzávalók:

50 dkg zöldborsó
3 evőkanál étolaj
2 evőkanál liszt
2 teáskanál őrölt paprika
1 paradicsom
Só, vegeta ízlés szerint
1 csokor friss petrezselyem aprítva
1 zacskó füstli
Kevés olaj a virsli sütéshez

Elkészítése:

A borsót felöntjük annyi vízzel, hogy épp csak ellepje, beletesszük a feldarabolt paradicsomot, sót, addig főzzük közepes lángon, amíg megpuhul. Ekkor elkészítjük a rántást. Felhevített olajba belekeverjük a lisztet, pirítjuk picit, majd jöhet bele az őrölt paprika...mindezt öntjük a borsóra. Végül pár percig még összeforraljuk. A petrezselymet én a legvégén teszem bele, mert ropogósan szeretem. Aki nincs ezzel így, az tegye bele még a rántás előtt.

A virslit beirdaljuk, és kevés forró olajban megforgatjuk, addig sütjük, amíg szétnyílik, megpirul és félkörre görbül...:-)



Nincsenek megjegyzések: