Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. szeptember 14., szombat

Új ötlet...

...és új tervek vannak kibontakozóban a fejemben, amik megvalósításához jövő héten hozzá is kezdek. És hogy mi is ez az újdonság? Sajtgyártással próbálkozom...:-) 



Honnan az ötlet? Ma reggel arról beszélgettünk, milyen drága is a sajt, és arról nem beszélve, hogy azt sem tudjuk mit eszünk...jártam már úgy, hogy leginkább egy gumihoz tudtam volna hasonlítani azt, amit az üzletek sajt címszó alatt árulnak...kíváncsi lennék, mikor látott az tejet?

Gyorsan ráültem a netre, és el kezdtem bogarászni a házi sajtkészítés rejtelmeit....nem tűnt túl bonyolultnak, így gyorsan megszületett a döntés: sajtot gyártok...:-) 

Minden héten jön a bocis autó az utcába, lehet venni házi tejet kimérve...úgy gondoltam, először csak kis mennyiséggel próbálkozom, ha mégsem válna be, ne fájjon annyira, max. csak a kudarc élménye...mindenesetre bizakodó vagyok...:-) Sajtgyártásra fel!!!

Nincsenek megjegyzések: