Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2014. január 9., csütörtök

Szezámmagos sárgarépa fasírt

Maradt tegnapról lencsefőzelék, és azon agyaltam, mit is kéne mellé csinálni, mert krinolin az már elfogyott, és igaz ami igaz, a hűtőszekrényt sem ártana már feltölteni...

Én az a fajta vagyok, hogy ha nem eszem húst, nem lakok jól...de karácsonykor kicsit azt hiszem túlzásba is sikerült vinnem, így most annyira nem hiányzik.

Eszembe jutott, hogy nyáron különféle zöldségekből készítettem fasírtot...cukkiniből, patisszonból, tökből...ezek most nincsenek raktáron, van viszont sárgarépa...ma ebből csináltam.

Nagyon egyszerű, nagyon gyors és nagyon de nagyon finom...:-) 

Hozzávalók:

35 dkg sárgarépa (ez nálam most 3 db volt)
1 kis fej vöröshagyma
5 gerezd fokhagyma
2 tojás
4 ek zsemlemorzsa
1 ek szezámmag
Só, bors ízlés szerint
1 csokor friss zeller zöldje és petrezselyem aprítva
Olaj a sütéshez
+zsemlemorzsa amiben megforgatjuk a fasírtokat

Elkészítése:

A sárgarépát, vöröshagymát aprítógép tökgyalu funkciójával lereszeljük, belezúzzuk a fokhagymát, lesózzuk, majd pihentetjük kb 10 percet, amíg levet enged. Kicsavarjuk, és belekeverjük a többi hozzávalót.

Golyókat formázunk belőle, kicsit ellapítgatjuk, majd zsemlemorzsában megforgatjuk. Bő forró olajban pirosra sütjük.




Nincsenek megjegyzések: