Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. november 17., vasárnap

"Tabbikenyér" bogyópingvinekkel

Mit tegyünk, ha a gyerek közli velünk, hogy ő ugyan nem fog vacsorázni, és bármit mondunk is, semmi nem jó neki!!??Biztosan ismerős a szitu, nem hinném, hogy csak nálunk fordul elő...:-) Hozzuk meg a kedvét valami olyannal, amire aztán tuti ráharap...

Pár napja ismét ez volt a műsor itthon, így aztán elkezdtem "tabbi kenyeret" gyártani...Azok kedvéért, akik nem ismernék a Teletubbies nevű "örök klasszikust", az egy kerek formájú kenyér, ami a kislányom által pár évvel ezelőttig nagy kedvencnek számító mesében a főhősök eledele volt...:-) 

Akkoriban mindig arra kért, ilyen kenyeret csináljak neki vacsira, innen az ötlet...igen ám, de azóta eltelt pár év, a királylányom is okosodott, nem lehet megetetni holmi üres vajas májkrémmel megkent pogácsa szaggatóval kiszúrt kenyér béllel....ezért aztán gondoltam, kidekorálom...a nagy kedvenc oliva bogyó szeleteket választottam szemnek, a másik favorit a sajt, ebből vágtam az orrát, végül némi kápia paprika szeletből készült az orr...

És, hogy a siker garantált legyen, jöttek az oliva pingvinek...a facebookon találkoztam velük, és most jött el az idő, hogy bevessem egy kis étvágygerjesztőnek...:-) 




Nincsenek megjegyzések: