Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. november 21., csütörtök

Töltött zsemle

Hetek óta készülök rá, hogy ezt készítem ebédre, de valahogy mindig volt más helyette...ma azonban ötlet híján úgy gondoltam itt a remek alkalom...:-) 

Általában túróval töltött édes változatban találkozom ezzel, én vegyesen szoktam, de mivel mindenki erre ugrik rá nálunk, az édes-túrós pedig megmarad, így ezúttal csak ezt sütöttem...:-) 

Hozzávalók:

8 db zsemle
70 dkg csiperke gomba
1 nagyobb fej vöröshagyma
2 ek őrölt paprika
2 púpos ek tejföl
1 csapott ek liszt
25 dkg füstölt párizsi ( elhagyható)
25 dkg reszelt sajt
Só,bors ízlés szerint

Elkészítése:

A vöröshagymát kockára vágjuk, kevés olajon megpirítjuk. Beletesszük a megtisztított, felszeletelt gombát, takaréklángon addig pároljuk, amíg levet ereszt. Megszórjuk piros paprikával. Puhára főzzük.

A tejfölből, lisztből habarást készítünk, belekeverjük, ezután hozzáadjuk a kockára vágott párizsit. Sóval, borssal ízesítjük.

Sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztatjuk a félbevágott zsemléket, kivesszük a belsejét, apró darabokra csípkedjük, és hozzákeverjük a gombához.  Ezzel a töltelékkel töltjük vissza a zsemléket.

Reszelt sajtot szórunk rá, majd 200 fokra felmelegített sütőben kb 10 perc alatt pirosra sütjük.


Nincsenek megjegyzések: